vrijdag 12 juli 2013

Review Leovet Zomer Gel-olie !

Elk paard krijgt er in de zomer wel last van. Veel op het land in de zon en de misschien wel droge bodem in de bak zorgen ervoor dat je paard zijn hoeven het zwaar krijgen. De meeste paarden hebben dan wel extra 'hoofcare' nodig, een daar van is mijn paard. Als ik zijn hoeven niet goed verzorgd tijdens de zomer krijgt hij op zijn voorhoeven -waar hij ook ijzers heeft- spleten en scheurtjes, zelfs als de hoefsmid eerder komt dan normaal. In mijn kast vond ik de leovet zomergel olie. Eerst zag ik het niet zo zitten om elke keer na het rijden het nog te doen, maar het helpt echt heel erg! Hij heeft geen scheurtjes meer en het ziet er ook heel chic uit, net alsof je ze hebt ingevet! (Eigenlijk doe je dat ook..) 



De verpakking.

Nodig; Een spons of kwast. Ik gebruik een spons.

Before


Smeren maar!

Wat een verschil! 

Close-up! De oneffenheden zijn van voor ik het dagelijks ging gebruiken!

Ik ben erg tevreden over dit product! Ik gebruik het nu dagelijks en het beste is dit om te doen voordat je gaat rijden,je paard in de paddock gaat of iets waardoor er veel stof of komt. Het beste is om het te doen voor je hem bijvoorbeeld in zijn stal zet. Like!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten