maandag 4 november 2013

Upgrade of BNA!

Hey allemaal, een tijd geleden postte ik een bericht dat ik zou stoppen aangezien ik er gewoon geen tijd voor had, mezelf niet beauty gerelateerd vond en aangezien ik niet zo veel inkomen heb, Ik heb besloten om dit te cancelen en weer verder te gaan! De site zal een upgrade krijgen maar de oudere blogs blijven wel staan alleen heb ik die van dat ik stopte verwijderd aangezien het anders een beetje onoverzichtelijk werd. Dus er komt een nieuw uiterlijk en ook een nieuwe naam, genaamd My life as.. ! Ik heb deze naam gekozen omdat het me wel leuk leek aangezien ik niet altijd over hetzelfde post maar ik beauty nails animals een beetje kort door de bocht vond, misschien komt er ook wel eens fashion dus dan zou het raar staan! Er zal nu eens in de week of vaker -ik moet eerst kijken hoeveel er lukt en er zijn periode's dat ik meer tijd heb- een blog e/of filmpje online komen! Veel plezier en ik hoop dat jullie het leuk vinden :)


~Marjet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten