vrijdag 12 juli 2013

Mijn kleine labrador Bo en cavia's!

Kijk eens wie we daar hebben, mijn cavia's ! Nu ze er toch zijn kan ik net zo goed ze even aan jullie voorstellen: *tromgeroffel* Borstel & Brownie! Deze twee lieve cavia's zijn een soort van broertjes en ze zitten hun hele leven al bij elkaar! Borstel, de wit/zwart/bruine , is een goede dikzak en is veeel dikker en luier dan zijn vriendje. Brownie is namelijk een nieuwsgierig aagje en veel actiever. Wortels worden geliefd door Borstel, komkommer en paprika door Brownie maar ze eten alles wat mag! Here some pictures!








En dan nu mijn lieve kleine labrador Bo! Bo heeft een heel zachtaardig karakter en is echt een allemansvriendje. Ze eet ALLES waaronder komkommer,andijvie,paprika,tomaatjes et cetera et cetera! Ze wordt 10 en heeft één ouderdomsgebrek; Staar. Ze heeft er geen last van en kan zich er prima mee redden dus hopelijk gaat ze nog wel even mee! Tot verkort sprong ik nog met haar maar daar ben ik nu mee gestopt om haar heupjes goed te houden. Hier mijn schoonheid! ♥












Sorry voor de wazige foto, toen kon ik noch niet met mijn camera omgaan haha





Geen opmerkingen:

Een reactie posten